pondělí 2. ledna 2012

Vtipy pro první týden v roce


Na záchodě sedí chlap a na dveřích vidí plakát s polonahou Pamelou Anderson. Je na něm napsáno: „Že má ta Pamela pěkné nohy?”
Pod tím si všimne menšího nápisu. Protože je na hajzlíku šero, chlápek se nakloní víc k plakátu a čte: „A má i pěkná prsa!”
Dole na papíře je ještě něco, takovým drobounkým písmem. Chlapík se nakloní skoro až ke dveřím a tam je napsáno: „Jestli ses naklonil až sem, tak si děláš do kalhot!”



Kluk přijde za maminkou a povídá:
"Mami, já jsem našel tatínka."
A maminka odpoví: "Kolikrát jsem ti říkala,
že nemáš hrabat na zahradě."



"Dobrý den,balíček kondomů prosím."
"A chcete i igelitku?"
"Ne,díky. Tak hnusná zas není..."



"Hele Pepo, co ty vlastně děláš?" "Mám pod sebou 500 lidí a šíleně se nadřu." "A to děláš někde ředitele ve fabrice? "Ne, sekám trávu na hřbitově."



U ostrova zastaví loď a zachraňuje trosečníky, osm námořníků. "A už jste všichni? Ženy s vámi nebyly žádný?" ptá se kapitán. "Ale jo, jedna tady s námi byla, ale loni v květnu umřela. A nějaká svině ji minulej tejden zahrabala."



Sprchuje se běloch s černochem...
Černoch se ptá bělocha: Co znamenají ty písmena WY na tvém penisu?
Běloch: noo to když se mi postaví tak je tam WENDY-jméno mé přítelkyně.
Běloch se podívá na černocha a ptá se: Tvoje pismena WY také znamenají WENDY?
Černoch: Ne, to když se mi postaví tak tam je WELCOME TO THE JAMAICA AND HAPPY HOLIDAY



Dědeček končí v lázních kontrolou u lékaře. Když odchází, ptá se ve dveřích: "Pane doktore a můžu ještě milovat?" "Ano, ale už jenom svoji vlast!"



Stěžoval si neurolog gynekologovi:
"U nás je to na nervy, a jak je to u vás?



Je mladá, pohledná slečna u doktora. Doktor položí stetoskop na srdce a říká:
"Tak slečno, schválně, jestli víte, co dělám?"
"Posloucháte mi srdíčko, pane doktore."
Doktor slečnu otočí, sundá jí tričko a dá jí stetoskop na záda a ptá se:
"A jestlipak víte, co dělám teď?"
"Posloucháte, jak dýchám, pane doktore."
Sundá jí kalhotky a začne ji šukat a říká:
"A copak dělám teď?"
"Chybu, pane doktore, já jsem přišla s kapavkou."



Co je vrcholem obezity? Když spadnete ze všech čtyř stran postele najednou!



K doktoru přijde pacient - v nose má okurku, v levém uchu mrkev a v pravém uchu banán.
"Co mi je, doktore?" ptá se smutně.
"Špatně se stravujete..."



Přijde kostlivec k doktorovi a ten mu říká : "No, ale to jdete pozdě - měla jste přijít před rokem..."
"Ale já tu byla!"
"Aha… A co jsem vám tehdy řekl? "
"Táhni, simulante!"



Stařeček a stařenka přijdou k doktorovi. Nejprve jde do ordinace dědoušek a povídá tam panu doktorovi, že má problém. Když se miluje se svou manželkou, jednou je mu strašná zima, jindy děsné horko. Doktor pokyvuje hlavou a povídá, že by si rád poslechl i názor jeho paní. Ta přijde, doktor jí to poví a ona na to: "Vůbec ho neposlouchejte, my to děláme dvakrát ročně - jednou v zimě a jednou v létě..."



Jede záchranka od zásahu do nemocnice a z ničeho nic zhasne motor. Řidič povídá dozadu: "Je to blbý, chcíplo to!" Doktorka Koubková: "Hmmm, mě taky."



Doktore, chtěl bych se s vámi poradit. Jeden můj známý má podezření na pohlavní nemoc. Tak si sundejte kalhoty a ukažte mi toho známého.

Žádné komentáře:

Okomentovat