pondělí 15. dubna 2013

Vtipy na 15. dubna


"Víš ty Vonásku, kdo to byl Lumumba?" "No, to nevim." "Vidíš, kdybys chodil na schůze a školení, tak bys to věděl. Byl to bojovník za práva Konžského lidu. A víš ty, Polívko, kdo to je Minzel?" "To nevim." "No vidíš. Kdybys nechodil na schůze a školení, tak bys to věděl. To je ten, co ti chodí za starou."

 

Chmaták Emil byl obžalován, že vykradl obchod. Jeho advokát ho z toho vysekal. Jdou od soudu a Emil praví: "Šéfe, to jste zvládl perfektně. Ale nevím, jak přesvědčíte mou ženu, že jsem byl na té vloupačce a ne u milenky."

 

 

Jde mladík po cestě, když v tom na něj začala řvát žába: "Když mě políbíš, proměním se v krásnou dívku!" Mladík žábu vzal a dal si ji do kapsy. Žába se nedala: "Když mě políbíš, proměním se v nádhernou dívku a zůstanu s tebou!" Mladík žábu vyndal z kapsy, usmál se na ni a vrátil ji zpátky do kapsy. Žába začala plakat a prosit: "Když mě políbíš, proměním se v nádhernou dívku, zůstanu s tebou a udělám všechno, co budeš chtít!" Mladík žábu zase vyndal z kapsy a znovu se na ni usmál. Žába to nevydržela a začala řvát : "Co jsi to za člověka? Slíbila jsem ti, že se proměním v nádhernou dívku, zůstanu s tebou a udělám všechno, co budeš chtít, tak proč mě nechceš políbit?" Mladík odpověděl: "Hele, já jsem programátor, nemám na ženský čas. Ale mluvící žába, to je super!"

Žádné komentáře:

Okomentovat