pátek 5. dubna 2013

Vtipy na 5. dubna


Sedí muž večer před televizí, najednou se zvedne a povídá:
"Stará, oblékni se, jdu do hospody!"
Manželka s radostí odpoví:
"A ty mně vezmeš s sebou?"
"Ne, ale vypínám topení."

 

Malý Jára se v papírnictví prodírá frontou až k pokladně. "Prosím vás, obslužte mě přednostně. Táta sedí doma a hrozně na to čeká:" "A co to má být?" "Toaletní papír."

 

 

Manžel se vraí z procházky s kočárkem. "Proboha," volá manželka, "ale tohle není náš Jeníček!!" "Já vím," na to klidně muž, "je to holčička. Vyměnil jsem si ji v parku, je daleko hodnější."

 

„Co bys dal za mou ženu?" „Ani korunu!" „Platí, je tvoje!"

 

"Měl jsem smůlu," vypráví jeden mladý rakušan, "po svatební noci jsem zapomněl, že jsem se oženil a položil jsem na noční stolek tři sta šilinků." "Tak snad jsi mohl ženě říct, že je to na nákupy," míní přítel. "No jo, jenže než mne něco podobného mohlo napadnout, ona si strčila peníze za výstřich a pravila: "Jsem ráda, cukrouši, že jsi byl spokojený. Uvidíme se ještě někdy?"

 

"Miláčku, proč jsi celá nahá?" "To jsou přece šaty lásky, drahý!" "Hm, no mohla sis je alespoň trochu přežehlit!"

 

"Víte, že já jsem se svojí ženou před svatbou nic neměl, a vy?" - "To nevím, jak se vaše manželka jmenovala za svobodna?"

 

Chlápek se vrací domů totálně nametený a žena mu nadává: „Denně se vracíš domů ožralej!” „Vidíš, jak jsi ke mně nespravedlivá, nikdy jsi mě nepochválila, že odcházím střízlivej!”

Žádné komentáře:

Okomentovat