sobota 6. dubna 2013

Vtipy na 6. dubna


Manžel se vrátí domů a povídá manželce: „Představ si, že hned ráno mě srazil taxík, v poledne mě srazil nějaký cyklista, a na konec se přímo před mýma očima srazily dva vlaky!" „Tak to tě nepotěším, k večeři máš švestkové knedlíky." „Ale ty mám přece rád!" „Jenomže ony se mi tak trochu v hrnci srazily..."

 

V nově upraveném městském parku se oběvila cedulka s nápisem: "Žádáme, aby občané toto místo neznečišťovali." Hned druhý den bylo pod tabulkou hovno a na tabulce připsáno: "Vaší žádosti se nevyhovuje, viz. příloha dole."

 

„Co bude k večeři?"
„Leda tak obložený chleba!"
„A čím?" „Jak to čím? Přece rukama..."

 

„Tady čtu v novinách, že náš národ dosáhl v kuchařském umění světovou úroveň!" „Národ především ..., ale řekni mi, proč nám to kazíš?"

 

Princ ke královi: „Pane králi, splnil jsem své slovo, zde v pytli jsou tři dračí hlavy.” „Děkuji princi, i já plním slovo své. Zde v pytli je ruka a srdce princezny!”

 

Potkají se dva: „Tak jak to jde?” „No, tak dvakrát týdně.” „Ale já to takhle nemyslel. Já chtěl vědět, jak to jde doma.” „Jo doma? Tak doma vůbec ne!”

 

„Náš nový soused je velkým milovníkem hudby.“ „Opravdu? A proč si to myslíte?“ „Když jsem včera cvičila na housle, rozbil nám cihlou okno, aby mě lépe slyšel.“

Žádné komentáře:

Okomentovat