pátek 15. června 2012

Pár (docela dost) vtipů před víkendem

Dva vojenští policisté pronásledovali lesní cestou vojína, který dezertoval z armády. Voják doběhl na rozcestí a zde spatřil stojící jeptišku. Zastavil se a udýchaně se zeptal: „Sestro, nemohl bych se na pár minut ukrýt ve vaší sukni? Později vše vysvětlím.”
Jeptiška jeho žádosti vyhověla, voják zalezl pod sukni. Krátce nato přiběhli pronásledovatelé a položili jeptišce otázku, kudy utíkal onen voják. Jeptiška ukázala na jednu cestu a řekla, že tudy. Když empíci zmizeli, dezertér vylezl a řekl: „Nemohu vám dost dobře poděkovat, sestro, ale abyste věděla, utíkám proto, abych nemusel jít válčit do Iráku.”
Jeptiška odpověděla, že ho docela chápe. Voják pravil: „Doufám, sestro, že mě nebudete považovat za sprosťáka, ale musím říct, že máte ty nejkrásnější nohy, jaké jsem kdy viděl.”
Sestra opáčila: „A kdybyste se podíval jen o kousek výš, spatřil byste dvojici těch úplně
nejkrásnějších koulí na světě. Já totiž taky nechci do Iráku!”




Do firmy nastoupí nový šéf. Je o něm známé, že je to tvrďák. Tak poprvé prochází kancelářemi a vidí muže, který nic nedělá, opírá se o zeď a jen tak kouká. Říká si, že ukáže názorně všem ostatním, jak naloží s takovými, kteří se flákají. Jde k onomu muži a nahlas se ptá: "Jaký máš plat?" Muž na to, trochu překvapeně: "2000 korun týdně...proč?" Šéf vytáhne peněženku, podá mu 4000 a zařve: "Tady máš dvoutýdenní plat a teď vypadni a už se tady neukazuj!!!" Muž vezme peníze a odejde. Šéf má dobrý pocit, že všem ukázal, jak v žádném případě nestrpí lenochy a přitom se ptá: "Může mi někdo říct, co tu vlastně dělal ten línej bulík?" A jeden zaměstnanec mu s úšklebkem odpoví: "Dovezl pizzu..."



Vláda se rozhodla, že vyplatí doživotní rentou vojenské veteráný bojující ve Vietnamu. Zašla proto za prvními třemi veterány. Renta se počítala tak, že každý veterán si zvolí dvě libovolné části těla a změří se délka od jedné části k druhé a podle toho se spočítá renta. První veterán zvedl ruku, stoupl si na špičky a nechal si změřit délku od palce u nohy k prostředníčku na ruce. Byla to délka 180 cm a tak dostane každý měsíc 180000,-. Druhý rozpažil ruce a nechal si změřit od prostředníčku na pravé ruce k prostředníčku na ruce levé. Měl rozpětí 2m 50cm a proto dostane každý měsíc 250000,-.Třetí veterán si chtěl nechat změřit od kořene penisu ke konci varlat. Měřič mu to furt vymlouval, že to bude málo. Ale on si nenechal říct. Tak měřič mu začal stahovat kalhoty a s údivem se zeptal: "Kde máte varlata?" a veterán mu odpověděl: "Ve Vietnamu".



Host přijde do recepce a povídá:,,Já vám poslal postel."
A recepční povídá:,,Á, to jste nemusel."
A host se usmějě:,,Ládo se stalo."



Těžká zkouška před svatbou aneb jak to máme my, muži,
těžké! Přibližně po roce chození se svoji přítelkyní, jsem se rozhodl
oženit se s ní. Jeji matka, moje budoucí tchýně, je skvělá (navíc je to
kus)! Ona sama se angažovala na kompletní přípravě svatby:
kostel, hudba, fotograf, květiny, atd... Před nedávnem mi zavolala,
abych k nim přišel a zkontroloval seznam pozvaných hostů, navíc ho bylo
potřebné zredukovat, protože přesahoval naše představy a možnosti. Když
jsem přišel, zkontrolovali jsme to a zredukovali počet na 150 pozvaných
hostů.
A potom jsem zůstal s otevřenými ústy: .. najednou mi říká, že jsem se
ji vždy líbil, byl jsem pro ni atraktivní a že když už budu zanedlouho
ženatý muž, ještě předtím, než se to stane, chtěla by se se mnou vyspat.
Postavila se a kráčela smyslně do ložnice, procházejíce okolo mne mi do
ucha pošeptala, že vím, kde jsou dveře a kde mě bude čekat! Zůstal jsem
stát jako přikovaný,až jsem se konečně rozhodl, co musím udělat! Utíkal
jsem ven dveřmi,vyběhl jsem na ulici a venku ... jsem spatřil jejího
muže /budoucího tchána/ opírajícího se o kapotu mého auta, s úsměvem na
tváři. Myslím, že mi řekl něco o tom, jak se ženou chtěli vyzkoušet, zda
si jejich dcera bere toho pravého muže a že já jsem splnil zkoušku na
výbornou. Potřásl mi rukou a objal mě, bez toho, abych se ještě pořád
jako opařený, vůbec zmohl na slovo.
Dodnes nechápu, jak to myslel - když jsem si jen utíkal do auta pro
kondom...



Dvě irské jeptišky přistály v Americe po dlouhé cestě lodí a jedna povídá druhé: "Slyšela jsem, že v téhle zemi jedí lidé psy." "Je to sice divné, ale my jsme se rozhodly žít v této zemi a tak budeme jíst to, co jedí američané." Jen co opustily přístav, šly k prvnímu pouličnímu prodavači, který měl na vozíku napsáno HOT DOGS. "Dva hot dogy, prosím." řekla Matka představená. Prodavač jim pečlivě zabalil požadované zboží. Jeptišky zaplatily, obě spěchaly do blízkého parku a nedočkavě rozbalily jídlo. Matka představená se začala červenat, potom se naklonila k druhé sestře a řekla: "Prosím tě, jakou část psa jsi dostala ty?"



Jde tatínek s malým Pepíčkem na procházku a potkají cizího pána. Pepíček ho vzorně pozdraví, pán odpoví a když zajde, tak se tatínek zvědavě ptá: Ty toho pána znáš? Pepíček odpoví: Ano, to je pán z ochrany ovzduší? Tatínek se ptá: A jak to víš? Pepíček: No, on k nám chodí, vždycky když nejsi doma a ptá se maminky, jestli je čistý vzduch.¨



Někdo klepe na dveře,pán otevře a tam stojí malá smrtička
s malou kosičkou a povídá:Pane přišla jsem si pro vašeho
křečka.Pán říká neotravoj a vypadni.Za půl hodiny zase někdo klepe na dveře,pán otevře a tam stojí velká smrt
s velkou kosou a malá smtička s malou kosičkou.Ta malá říká:Mami to je on....



V nemocnici jsou 3 pacienti, přijde k nim doktor a ptá se prvního:
"Prosím Vás, co se Vám stalo?"
"Já mám motorku Suzuki. A jednou si to takhle hasím 180 a najednou zatáčka, tu jsem nevybral a nabořil jsem do stromu."
"A co se stalo Vám?" ptá se doktor druhého.
"No já mám Hondu a jednou jsem jel 230 a najednou zatáčka, tu jsem nevybral a nabořil jsem do stromu."
"A co Vy?" ptá se třetího.
"No já mám Babetu. Jel jsem asi 40 a najednou kolem mě projeli tyhle dva, tak jsem si myslel, že stojím a sesedl jsem."



V jeden den rika sef policajtum: "Zitra se pekne oblecte, protoze jdeme na
Figarovu svatbu." Policajti druhy den prisli pekne obleceni a prisli i s
kyticemi a dorty. Sef na ne zlostne krici: "Vy hlupaci! Jdeme na operu a ne na
normalni svatbu!!!" Jeden podrizeny se nastve a rika: "Ted jsi frajer co, ale
kdo prisel v holinkach s udici, kdyz jsme sli na Labuti jezero?"



Zemře černoch a dostane se do nebe k sv.Petrovi.
Sv.Peter se ho zeptá: "Jak se jmenuješ?"
Černoch, v obavě že v nebi jsou rasisti, řekne: "Leonardo Di Caprio".
Sv.Peter se na něj ještě jednou koukne, zamyslí se a ještě jednou se ho zeptá jak se jmenuje.
Černoch znova, že je "Leonardo Di Caprio". Sv.Peter vytáhne mobil a volá Ježíšovi: "šéfe, ten Titanic se potopil anebo shořel???"



Jdou dva policajti parkem se psem, projdou kolem lavičky s partou mladých
lidí. Dojdou za roh a jeden policajt čapne čokla za zadní nohy a prohlíží si
ho zespodu a ten druhej valí oči a ptá se:
"Co je, Franto?"
Franta odpovídá:
"Jak jsme šli kolem těch mladejch, tak někdo říkal, že už zase jde ten pes se dvěma ču....ma..."



Chlap je u své vdané milenky. Když jsou v nejlepšim, zpod postele vyleze šváb. Chlap ho chce zašlápnout, ale šváb mu povidá: "Nezabíjej mě, můžu ti být nápomocný." Nezabije ho teda a pokračuje. Za chvíli zazvoní zvonek. "Manžel! co budeme dělat? Kam se schováš?" Vtom vyleze ten šváb a řiká: "Když si zatáhneš za penis, proměníš se ve švába. Když si pak zatáhneš dvakrát, bude z tebe zase člověk. Chlap si teda zatáhne za penis, v tu ránu je z něj šváb a zaleze pod postel. Když konečně manžel usne, zatáhne 2x za penis, a nic. Furt je z něj šváb. Tak to zkouší dál, znova, znova. A najednou se za nim ozve ostrym hlasem: "Kolego, nejen že usnete naporadě, ještě tu onanujete!!!"




Žádné komentáře:

Okomentovat