sobota 1. října 2011

Abecední seriál

Pro grafomana může být inspirací cokoliv. Třeba taková abeceda. Zajímalo by mě, jestli se mi podaří dovést do konce seriál článků, které budou inspirovány abecedou. Nějakým slovem, které začíná na to které písmeno. Je to taková výzva, o které nevím, jestli a jak se mi povede.
Den první - písmeno A. Zvolila jsem slovo ABECEDA.
Abeceda je úžasná věc. Dokáže vnést řád i do těch nejdelších seznamů slov a textů. Ať už je to telefonní seznam, seznam slov ve slovníku nebo třeba také seznam blogerů na blogovacích serverech.
Podle abecedy jsou seřazené i knihy v knihovně, seznamy žáků ve třídě a seznamy voličů při volbách.
Stejně tak budou řazené i moje nejbližší články. Asi vynechám písmena s háčky, myslím, že už i tak jsem si dala náročný úkol. Chtěla bych tenhle pokus s vlastní vůlí a pracovitostí dokončit během října. To znamená dávat sem nejméně jeden článek denně. Zdá se to málo, ale je o něco podobného, jako s ranní rozcvičkou. Den nebo dva to jde, pak už se člověku nechce, hledá výmluvy a nakonec to vzdá. Chci sama sobě dokázat, že ve mě troška té vůle je.

Žádné komentáře:

Okomentovat