úterý 6. září 2011

Kdo jsem

Jsem žena, relativně mladá (aspoň duchem, na rodném listě už to možná vypadá jinak), baví mě spousta věcí a mezi nimi i psaní. Psát si do šuplíku mě moc nebaví, jsem radši, když moje texty někdo čte a třeba se k nim i vyjádří. Proto bloguju.

I když obdivuju a ráda čtu blogy, které jsou nějak tématicky zaměřené, tento blog žádné téma nemá. Chci sem dávat texty, které vznikly z momentální inspirace a o kterých doufám, že někoho potěší nebo zaujmou. Nebo že minimálně aspoň budou příjemné na počtení.
Možná se tu objeví i troška humoru, protože humor mám ráda.Myslím si, že bez humoru by svět byl skoro k nežití. Smějeme se a děláme si z věcí legraci, abychom je nebrali až tak moc vážně. Ono to rozhodně není náhodou, že vtipy, legrační obrázky a vtipná videa patří k nejoblíbenějšímu a nejčastěji sdílenému obsahu, který na internetu je.
Když teď koukám na ten svůj článek, tak jsem se z něj nějak vytratila. Chtěla jsem napsat něco malinko o sobě, protože vím, že čtenáři se zajímají o autora toho, co čtou. A stejně jsem zase sklouzla k něčemu jinému. Nebaví mě psát o sobě. Takže se, milí drazí moji čtenáři, omlouvám, ale ani teď se o mě nic nedozvíte.


Žádné komentáře:

Okomentovat