úterý 6. září 2011

První ublognutí

Název Pozitivní blog, doufám, mluví za vše. Chci psát spíš o pozitivních věcech, protože jich je v životě hodně, i když se nás různá zpravodajství v televizi, na internetu i v tisku snaží přesvědčit o opaku. Přinášejí většinou negativní zprávy, protože těmi snáz upoutají pozornost lidí. Mám ráda, když je mezi lidmi pohoda, a přeju si, aby milo a příjemno bylo i na tomto blogu.
Takže se spíš budu vyhýbat nepříjemným tématům. Já vím, že to v životě vždycky tak snadno nejde, že nežijeme v ráji a někteří lidé nebo události nás přesvědčují, že žijeme spíš v pekle, ale podle mě je to někde mezi. Že je to hlavně v tom, co si ze svého života vybereme.
Život je jako sklenice naplněná do poloviny. Pro pesimistu je poloprázdná, pro optimistu je poloplná, stejnou věc pojímají každý úplně jinak.
Jsem optimista a věřím, že když budu hledat hezké a zajímavé věci ke psaní, že mi inspirace nikdy nedojde. Že i v těch nejhorších dobách se něco takového dá najít.
Takže témata jako je politika, konflikty, hádky, spory, nenávist, prostě to, na čem se ani mě nepovede najít nic pozitivního, taková témata se tu fakt objevovat nebudou. I když jsou možná aktuální a potřebná.


Žádné komentáře:

Okomentovat