sobota 28. dubna 2012

Nakrmit a nedráždit

Tohle je rada, kterou jsem se dočetla v jednom časopise. Takhle by se prý měla moudrá žena chovat ke svému partnerovi.
Nakrmit, to rozhodně ano. Připadá mi, že chlapi jsou na jídlo vysazení nějak víc než my ženy. Třeba jsou nějakým způsobem citlivější na hlad nebo se prostě jen netrápí problémy s váhou. V každém případě chlapa krmte. Když je jídlo dobré, je to fajn, ale určitě by ho mělo být hodně.
Jídlo je věc, která lidi spojuje. Ať už je jakákoliv příležitost nebo oslava, neobejde se to bez něčeho dobrého na zub. Rozumná ženská, která chce udržovat dobrý vztah s mužem (nejen s manželem nebo přítelem, ale i synem, otcem nebo prostě s jakýmkoliv mužem), využije k tomu jídlo. Některé ženy zjistí až časem s věkem, jak snadno mužského dostanou na jídlo. Sex – no to je fajn, ale to stačí jednou dvakrát za týden. Ale jíst se musí několikrát denně!
Když se mluví o ženských zbraních, myslím, že schopnost připravit dobré jídlo je jedna z nejsilnějších a nejneodolatelnějších, a muži se jí jen těžko brání. Pokud jde o mě, tak mi zároveň lichotí, když mému partnerovi nebo synům chutná, co jsem jim připravila. Někdy se samozřejmě něco nepovede, nikdo nejsme stoprocentní, ale většinou jsou spokojení a já taky, když vidím, jak se cpou. Občas se mi povede jim dokonce podstrčit něco zdravého. Můj partner tvrdí, že je to ode mě zákeřné, že to vždycky udělám tak, aby to bylo natolik dobré, že se tomu prostě nedá odolat. Načež vymete talíř. Může být lepší pochvala?
Druhá rada – nedráždit – ta mi taky připadá  rozumná. Když má být lidem ve vztahu dobře, tak se musí cítit v pohodě a to znamená neztrpčovat si navzájem život. Navzájem, takže nejen, že by žena neměla být na chlapa protivná, platí i opačně. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat