pondělí 11. března 2013

Vtipy na 11. března


Malíř přijde do galerie, aby se zeptal, jak se prodávají jeho obrazy. Galerista mu říká: Mám pro vás dvě zprávy, dobrou a špatnou.

Ta dobrá je, že přišel člověk, zeptal se, jestli po vaší smrti stoupne cena vašich obrazů. Když jsem řekl, že ano, tak si jich koupil 15.

A ta špatná zpráva?

Ten člověk byl váš lékař.

 

Je příšerné horko. Muž vyjde ze sprchy a říká ženě:

To je vedro, nejradši bych se ani neoblékal. Co myslíš, že by si pomysleli sousedi, kdybych šel sekat trávu nahý?

Asi by si pomysleli, že jsem si tě vzala pro peníze.

 

 

Mezi přítelkyněmi: „To bylo letos v létě skvělé. Nedovedeš si představit, jak jsem v těch Luhačovicích byla obletovaná.” „Cože, tak i tam bylo tolik much a komárů?”

 

Vyhazuje manželka novou válendu na smetiště a vysvětluje kamarádce: „Včera jsem na ní byla nevěrná manželovi a nechci, aby mi to připomínala.” „Nebuď hloupá, kdybych se tím měla řídit, tak nám v bytě zbyde jenom lustr!”

 

„Doslechla jsem se," povídá jedna žena své přítelkyni, „že se chceš vrátit k manželovi. Je to pravda?" „Ano. Nemohu se už déle dívat na to, jak si nyní šťastně žije."

 

Je krásné ráno. Chlapeček se probouzí a vidí ve svém pokoji modrého králíka. "Kdo jsi?" "Já jsem Azurit." "A co tu děláš?" "Kradu ti rifle." "A budeš tady, až se vrátím?" "No ty si asi vadnej, ne?"

Žádné komentáře:

Okomentovat