středa 13. března 2013

Vtipy na 13. března


Lord Clifton a lord Halifax se přeli, zda je sex rozkoš nebo dřina. Nakonec zavolal lord Clifton svého sluhu a říká: "Jamesi, odpovězte pravdivě. Čím je pro vás soulož, rozkoší nebo dřinou?" "Vaše lordstvo, s vaší paní dřina a s vaší dcerou rozkoš."

 

V Hydeparku se střetli dva lordi. Když kolem nich projela dáma na koni, zeptal se jeden z nich: "Sire, znáte tu dámu?" "Jistě." "A měl jste s ní něco?" "Moment," pravil lord, vytáhl zápisník, podíval se do něho a pravil: "Yes, měl." "A víte, že to je moje žena?" "MOment," zase s klidem Angličana sir znovu notes, nalistoval a pronesl: "Yes, sir. I know." "A nemáte mi k tomu co říct?" "Moment," ... opět zápisník a slova: "Mám, špatně přiráží...!"

 

"Sire, jste dnes nějaký nakvašený..." "Nedivte se, lorde. Přišel jsem včera večer z klubu tak dobře naladěn, že jsem zašel do ložnice naší pokojské..., třikrát jsem ji zcela uspokojil, abych pak ráno s hrůzou zjistil, že jsem si spletl pokoje, a že to byla moje žena."

 

Praví lord Winchester svému sluhovi: „Je podle vás milování práce nebo zábava?" „Jistě zábava," na to věrný sluha, „kdyby to byla práce, sire, tak bych to musel dělat za vás!"

 

Přijde Lord domů. V pokoji sedí lady na židli, je nahá, zády opřená, kolena má od sebe a vzdychá: „Ou nou, ou nou!"
Lord se ptá: „Oh lady, co se vám stalo?" Lady: „Ou, mám vlka." Lord se na ní podívá a praví: „Oh lady, nevím co je to za zvíře, ale tlamu to má strašnou."

Žádné komentáře:

Okomentovat