sobota 9. března 2013

Vtipy na 9. března


Zastaví auto u lesa a vyběhne řidič. Začne močit ze silnice do křoví. Najednou se ozve:
"Haló pane, chčijete mi na záda!"
"Proboha, mluvte slušně, mám ve voze dámu!"
"A co myslíte, že tu prcám ježka?"

 

 

Lady Patricie si myje nohy. V tom vstoupí do koupelny sluha. Vidí sehnutou nahou lady, jeho tělo okamžitě zareaguje a tak Bolton neváhá a nasadí zazadu. "Ale Boltone!" "Mám ho vyndat, lady?" "To ne, ale ta drzost!"

 

 

Včera jsem měl poprvé sex. Bylo to krásné, bylo to tak romantické, citlivé a něžné... Ale dnes mi kámoši říkali, že ve dvou je to ještě lepší...

 

 

Přijede princ k zámku šípkové Růženky a kouká, ona už tam proklestěná cestička... jde tedy ve stopách a co nevidí... s Růženkou už dovádějí dva jeho předchůdci..... kroutí hlavou a ptá se... "Coto tu děláte?" princové se smějí a zvou ho... "pojď si zaskotačit s námi, můžeš všechno, ale nelíbat!, nebo se vzbudí".

 

 

Jaký je rozdíl mezi chlapem a jogurtem ? Jogurt má aspoň trochu kultury...

 

 

Jaký je rozdíl mezi slepicí a dálnicí? Na slepici může jenom kohout, kdežto na dálnici každý vůl.

 

 

Jsou tři v kanceláři a jen jeden pracuje - co je to?
Dva úředníci a jeden ventilátor.

Žádné komentáře:

Okomentovat