sobota 16. března 2013

Vtipy na 16. března


Otec a syn kanibalové se plíží po pláži, uvidí krásnou blondýnku a kluk praví: "Tati, sežereme ji?" "Ne, vezmeme ji domů a sežereme maminku."

 

Přijde takhle koktavý do metra a ptá se jednoho: "Ko ko ko kolik je ho ho ho hodin??" Cestující mlčí a mlčí a tak pán se zeptá jiného a pak odejde, načež ostatní se ptají toho tichého: "Proč jste mu, chlape, neodpověděl??!!" "Bál js js jsem s se že mi rrr ro zbi bije hu hu hubu."

 

Že zrovna já musím mít při tom rande takovou smůlu... Přijdu s Katkou do restaurace, objednám pro nás oba večeři a Katka pak najde ve svém salátu velkého slimáka. Hned začne křičet: "Pane vrchní, zbavte mně toho zvířete, rychle ho odneste!" A vrchní mně popadne za límec a vyhodí mě z hospody...

 

Žena se dala odvézt taxíkem. Když přišlo na placení, zjistila, že nemá peníze. Taxikář naštvaně bouchl dveřmi, šlápl na plyn a odvezl ženu na kraj lesa. Na louce prostřel plachtu ... "Co chcete dělat? Mám doma tři děti!" "A já mám doma šedesát králíků, tak nekecej a trhej jetel!!!!!!

 

Angličan, Skot a Ir pijí pivo. Těší se, jak si smočí rty v lahodném černém moku. Najednou každému z nich přistála na sklenici moucha a uvízla v husté pěně. Angličan své pivo znechuceně odstrčil. Ir jedním prstem mouchu vylovil a pořádně se napil. A Skot vytáhl tu mouchu z piva, podržel ji na sklenici a zařval: „Vyplivni to, ty potvoro! Vyplivni to!”

Žádné komentáře:

Okomentovat