pátek 15. března 2013

Vtipy na 15. března


Babička se ptá vnuka: "Karlíčku, zítra máš svátek. Chceš kovovou nebo papírovou padesátikorunu?" Vnuk odpoví: "Radši kovovou, ale zabal mi ji do té papírové, ať se nepoškrábe."

 

Dohadují se tři důchodci z Ruska, z Ameriky a z Čech co by bylo lepší vědět.
První – Rus říká: „Já bych chtěl vědět, jestli moje dcera je závislá na drogách.“
Ti dva se ho ptaj proč?
První: „No abych věděl, jestli jí můžu odkázat své jmění.
Druhý – Američan říká: „Já bych chtěl vědět, co bylo dřív – slepice, nebo vejce.“
Ti dva se ho ptají proč a Američan: „No abych pomohl mému synovi s výzkumem.
A třetí – Čech říká: „A já bych chtěl vědět, kde umřu.“
A ti dva se ho ptají: „A dyť to je kravina, proč prosimtě?“
Čech na to: „No, abych tam nechodil.“

 

Hádají se Řek a Ital, kdo z nich má vyspělejší kulturu. Řek říká: „My máme Pantheon !“ Ital na to: „My máme Koloseum !“ Řek: „My jsme měli ty největší matematiky v historii !“ Ital: „My jsme měli Římskou říši !“ Tak se hádali a hádali, až nakonec Řek řekl: „A my jsme vynalezli sex !“ A Ital na to: „To jo, ale byli to Italové, kteří do něho zapojili ženy !“

Žádné komentáře:

Okomentovat