středa 2. ledna 2013

Vtipy na 2. ledna


Jeden muž měl rád tři ženy a nemohl se rozhodnut, se kterou se má oženit. Tak dal každé 5000 dolarů, aby s nimi udělali,co uznají za nejlepší. První si nakoupila šaty, kosmetiku, šperky a praví: "Udělala jsem,drahý, vše pro to, aby jsi měl tu nejkrásnější ženu". Druhá nakoupila věci pro něho: Oblečení, sportovní potřeby, nápojové soupravy do baru atd. "To proto, drahý, aby jsi věděl, jak na tebe myslím". Třetí vrhla peníze do podnikání a po krátké době přinesla zpět 10 tisic. "Aby si viděl, jak jsem šikovná". I zamyslel se muž a nakonec si vybral tu s největšíma kozama.

 

Do firmy přijde instalatér opravit záchod. Vejde do kanceláře a ptá se sekretářky: "Kde je ten hajzl?" Sekretářka nesměle odpovídá: " Pan ředitel je právě na obědě." "Ale, vy jste me špatně pochopila, já myslím ty dvě nuly!" "Tak náměstkové jsou na poradě." "Ale pani zlatá, já se Vás ptám na to, kde se dělá hovno!" "Tak příprava výroby je o poschodí níže."

 

U jedné paní zazvoní telefon ..... zvedne ho a ze sluchátka se ozve: To snad není možné, já vyhrál ve sportce vezmeš si mne ?
A pani odpoví: Ano jistě samozřejmě . . . . . a kdo volá?

Žádné komentáře:

Okomentovat