úterý 1. ledna 2013

Vtipy na 1. ledna


Potkají se dva kamarádi:
Jak se máš? Co děláš?
Prodávám nábytek.
To je dobrý a jak to jde?
Jde to výborně, už mám doma jenom věšák.
 

Pán vejde do obchodu a nezavře za sebou dveře.
Vy doma nemáte dveře? houkne na něj prodavačka.
Jo, mám a takovou semetriku mám doma taky. 

 "Sire, dovoluji si Vás upozornit, že je dnes venku velice hezky. Mám Vám přinést toaletní papír?"
"Jean, vysvětlete mi, jakou to má souvislost?"
"říkal jste přece, že se jednoho krásného dne z těch mých otázek poserete."

 "Ahoj, Kláro! Poslední dobou jsem děsně zapomnětlivý, zvlášť, když piji. Včera na mejdanu jsem se tě ptal, jestli bys se mnou nejela na víkend na chatu, ale zapomněl jsem, jestli jsi řekla ano nebo ne."
Odpověď: "Ahoj Tomáši. Taky hrozně zapomínám. Pamatuju si, ze jsem včera někoho poslala do prdele, ale ráno jsem si nepamatovala, koho."

"Já bohužel nemohu zaplatit tento měsíc za byt." - "Minulý měsíc jste říkal totéž!" - "A nedodržel jsem snad slovo?"

Ptá se mistr podřízeného: "Máš rád teplé pivo a zpocené ženské?" - "Ne." - "Máš tedy letos dovolenou až v listopadu!"

Žádné komentáře:

Okomentovat