středa 30. ledna 2013

Vtipy na 30. ledna


Nemocniční chodbou jde sestra a tlačí vozík s pacientem. Ten na ni žalostně kouká a prosí:
- Sestřičko, zkusíme to ještě na ARO, prosím!
Sestřička však kategoricky odmítá:
- Paní doktorka řekla, že do márnice, tak jedeme do márnice.

 

 

 

Kapitán zapisuje do lodního deníku:

"Dnes se první důstojník opil."

Ten přijde druhý den za kapitánem a prosí ho, aby zápis vymazal, že už se to víckrát nestane.

"To je vyloučené, do lodního deníku se musí psát pravda."

Další den má službu první důstojník a do lodního deníku zapisuje:

"Dnes se kapitán neopil."

 

Pan Novák se z venkova vypraví navštívit syna, který studuje na univerzitě. Přijede do města brzo ráno, zazvoní u dveří a otevře mu stará bytná. Ptá se jí:

Bydlí tu František Novák?

Bytná odpoví:

"Bohužel ano. Zaneste ho dovnitř, druhé dveře nalevo."

 

Víte, kdy je člověku nejlépe samotnému?

Když dědí!

 

Ahoj, slyšel jsem, že ses oženil.

Oženil. Už mi nechutnalo v závodní jídelně.

A pomohlo to?

Jo, teď už mi tam zase chutná.

 

Stěžuje si čerstvá nevěsta matce:

Mami, včera jsme měli naši první velkou hádku.

Ale to je přece normální, říká matka.

No dobře, ale co mám dělat s mrtvolou?

Manžel říká manželce:

Prosím tě, podej mi ty golfové ponožky.

Jaké? Vždyť žádné golfové ponožky nemáš? 

Ale mám. Ty s těmi osmnácti dírkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat