úterý 29. ledna 2013

Vtipy na 29. ledna


Na břehu řeky Moravy stojí stařeček a loví ryby. Jede kolem Tatra, zastaví a řidič se ptá: "Stařečku, kde se tu možem přebrodit?" Stařeček přehodí fajfku z jednoho koutku úst do druhého a povídá: "Tož, kousek odtud, asi padesát metrů po proudu." Řidič tedy jede padesát metrů, pak sjede do vody a fik ho, zapadne do vody včetně nákladu. Stařeček se na to dívá a povídá: "Tož včil su z teho blázen, před chvílou tu šly kačeny a měly vody po prsa."

 

Řidič nabourá do auta zaparkovaného na parkovišti. Vystoupí ze svého auta, přistoupí k tomu, do kterého právě naboural a začne psát vzkaz: "Když píšu tento lístek, sleduje mne asi tucet lidí. Všichni si myslí, že píšu svoje jméno, adresu a číslo pojistky. Ale nepíšu."

 

 

Pane vrchní, co to plave v té polévce?
- Odkud jste? ptá se číšník
- Z Hradce, proč?
- Z Hradce... a vy opravdu nepoznáte mouchu?

 

 

Přijde náčelník Indiánů do osady a říká:
- Mám pro vás dvě zprávy. Jednu dobrou, jednu zlou.
Nejprve ta zlá:
- Za kopcem se usadili cikáni.
A teď ta dobrá:
- Chutnají jako bizoni.

 

 

 

 

 

Jeden Holanďan přišel po dlouhé době ke zpovědi a říká knězi:
- Odpusťte mi, otče, zhřešil jsem. Za druhé světové války jsem ve svém podkroví schoval jednoho žida.
Kněz:
- Ale to přece není hřích, pomoci člověku, byť jiné víry.
- Ale já ho donutil zaplatit mi za každý týden dvacet guldenů.
- No, to už tak hezké není, ale hřích to není.
- Díky, otče. Moc se mi ulevilo. Ale mám ještě jeden dotaz:
Kněz:
- Ptej se, synu.
- Neměl bych mu říct, že válka už skončila?

Žádné komentáře:

Okomentovat