neděle 27. ledna 2013

Vtipy na 27. ledna


Do drogerie přijde pan Horák a ptá se prodavačky:
"Máte, prosím vás, nějaký prostředek proti blechám?"
" Máme, prosím, tady je."
" Vezmu si ho a hezky mi to zabalte, je to dárek."

  
 

Jaký je nejlepší čtyřnohý přítel člověka?

Postel.

 

 

Blázen se prochází v parku, potká zahradníka a zeptá se ho, co dělá.
- "Starám se o jahody."
- "A co to na ně sypete?"
- "No přece hnůj."
- "To je zajimavé, já si na ně sypu cukr, no ale já jsem blázen..."

 

"Můj manžel mi denně dělá přednášku, jak dobře uměla vařit jeho matka" stěžuje si Marie.
"Můj manžel to dělal také," mávne rukou Eva.
"A už to nedělá?"
"Ne! Začala jsem mu vyprávět, jak dobře uměl můj táta vydělávat velké peníze!"

 

Příjde mladík pro Aničku. Maminka otevře a říká:
Musíte chvilku počkat, Anička jenom dojí.
Vy mate kravku?
Ne, proč?
Tak co dojí?
Kuře...

 


Volají Američané Rusům, že vynalezli telefon do nebe. Rusové přijedou a vytočí dlouhé číslo, ozve se: "Svaty Petr, prosim?" Položí telefon, zaplati 1000 dolarů a ujedou. Druhý den volají Rusové: "Přijeďte, máme telefon do pekla." Američané přijedou, vytočí dvě nuly a ozve se: "Halo, tady je Lucifer!" Leknou se, položí telefon a ptaji se, kolik to bude stát. "Jednu kopejku." "Jak to, že tak málo?" "To je místní hovor".

Žádné komentáře:

Okomentovat