pátek 1. února 2013

Vtipy na 1. února


Kohn a Roubíček se strašně pohádají. Tak strašně, že se Kohn neudrží a řekne Roubíčkovi: "Ty smradlavej Žide!"
Roubíček si to nenechá líbit a jde si postěžovat k rabínovi. Ten ho vyslechne a pozve si Kohna.
"Poslouchaj, to teda přehnali, takhle si mezi Židama nadávat, to přeci nejde. Budou se muset tomu Roubíčkovi omluvit."
"A stačilo by to telefonicky?"
"No tedy, von ten Roubíček měl na tý hádce taky svůj podíl, tak by to telefonicky stačilo."
Kohn přijde domů a zavolá Roubíčkovi:
"Je tam pan Silberstein?"
"Ne, to je omyl."
"Tak promiňte."


Ptá se farmář druhého:
"Prosím tě, jak to děláš? Já mám krávu vypasenou, krmím jí tím nejlepším, a co podojím, nestojí za řeč. Tvoje kráva vypadá spíš jako podvyživená, ale v mlíku, co podojí, by ses mohl koupat. Jak to děláš?"
"To je jednoduchý. Já každý ráno přijdu do chlíva, tu svou kravku hezky pohladím a podrbu za ouškem. Pak se jí zeptám: ´Tak co, holka, co budeme dneska na trhu prodávat? Hovězí nebo mlíko?´"


"Co si myslíš, Stando, je dobré po souloži prohodit pár slov s manželkou?"
"Já si myslím, že jo, vždyť na co máme ty mobily..."


K ženě dřímající na lavičce přistoupí policajt a decentně jí zašeptá:
"Paní, máte odhalené jedno ňadro..."
Paní se na něj vyděšeně podívá a vykřikne:
"Čert vzal ňadro, ale kde mám dítě?"

Žádné komentáře:

Okomentovat