neděle 3. února 2013

Vtipy na 3. února


Na počátku stvořil Bůh nebe a zemi.
Všechno ostatní je Made in China.


Jde chlapík po schodech a sousedka mu říká:
"Pane sousede, slyšela jsem, jaký jste milenec..."
"Ále, to nestojí za řeč..."
"Jo jo, přesně to jsem slyšela!"


"Co jsi dostal k narozeninám?"
"Obraz od Rembrandta."
"A od ostatních?"


Mladá žena v porodnici právě porodila. Porodník jí říká:
"Mladá paní, příště byste se měla vyhýbat skupinovému sexu."
"Ale proč? Stalo se něco?" ptá se maminka.
"No, narodil sa vám černoušek s rezavými vlasy a modrýma očima."
"Ach... a štěká?"
"To ne."
"Chválabohu, aspoň že to ne..."


 

Kontrolovaný motorista k policajtovi:
"Měli byste si to lépe zorganizovat. Jeden policajt mi včera sebere řidičák a druhý ho po mně dneska chce!"


Manželka se vrátí celá ulítaná a naštvaná domů a spustí:
"Tos mě teda pěkně naštval! Já tě hledám po všech hospodách a ty si tu v klidu luxuješ a myješ nádobí!"


Novomanželé po svatební noci:
Manžel: "Miláčku, tak jsem dnes zjistil, že jsem nebyl tvůj první....."
Manželka si zapálí v posteli cigaretu a říká: "A já jsem dnes zjistila, že ani poslední..."


Matka telefonuje učitelce:
"Prosím vás, nedávejte dětem úlohy z matematiky, ve kterých stojí láhev piva 1,80 Kč. Manžel nemohl celou noc usnout!"


Jsem ráda, že mi manžela vybrali rodiče. Při pomyšlení, že jsem si takového blbce vybrala sama by mě švihlo…

Žádné komentáře:

Okomentovat