pondělí 4. února 2013

Vtipy na 4. února


Rozčilená manželka říká manželovi:
"Ty seš takovej blbec, že kdyby se pořádalo mistrovství světa blbců, tak bys byl druhej."
"Proč druhej?"
"Protože jsi tak blbej, že bys to ani nevyhrál."


"Ahoj, jak žiješ?"
"Dobře, nemůžu si stěžovat. Mám skvělou práci. Představ si, mám pod sebou přes 500 lidí!"
"Hmmm, to ti teda závidím, a co vlastně děláš?"
"Sekám trávu na hřbitově."


Holčička: "Tatínku, já bych chtěla na vánoce pejska."
Tatínek: "Nevymejšlej si. Bude kapr jako obvykle… !"


Turista:
"Bačo, kde se tady pálí slivovice?"
"Vidíte na konci vesnice ten kostel?"
"Ano!"
"Tak mimo něj – všude!"


"Pane doktore, co mi je?"
"Nevím. To ukáže až pitva."


U kartářky:
"Zítra vám zemře manžel."
"To vím taky, ale zajímalo by mě, jestli mě zavřou."


Zásadní životní otázka pro ženu:
"Chcete muže, nebo psa?"
Odpověď:
"To podle toho, chcete-li mít posraný koberec nebo celý život."


Pane Nováku, kde berete tolik peněz?
Z nočního stolku.
A kdo je tam dává?
Moje žena.
A odkud je má vaše žena?
Ode mě.
A odkud je máte vy?
Vždyť říkám, že z nočního stolku.
Člověk to těm debilům musí opakovat pořád dokola.

Pan Novák podezírá již delší dobu svou manželku z nevěry. Vrátí se tedy jednou dříve ze služební cesty, vezme si taxíka a taxikáře požádá, aby ho doprovázel domů jako případný svědek.
Vtrhne do ložnice, strhne přikrývku, pod ní manželka a cizí chlap v nejlepším. Novák vytáhne ze šuplete pistoli a chystá se muže zastřelit. Manželka ale zaječí:
"Proboha, táto, neblbni, tenhle dům, ten bavorák v garáži, ty nádherný dovolený, to všechno platil on!"
Zmatený Novák upustí pistoli a říká taxikáři:
"Co teď mám dělat?"
Taxikář mu pošeptá:
"Já bych ho radši přikryl, aby se vám ještě nenachladl."

Žádné komentáře:

Okomentovat