pondělí 11. února 2013

Vtipy na 11. února


Nadává žena na dceru:
"To je dneska mládež, v šestnácti se tahá každej večer s někým jiným po diskotékách a že má její máma dneska třicátý narozeniny, na to ani nevzpomene..."


 

Muž a žena v posteli:
"Miláčku, mám AIDS."
"Já taky."
"Ale já si dělala legraci."
"Už nebudeš!"


 

On: "Zkusíme dneska večer výměnu pozic?"
Ona: "To je dobrý nápad - ty budeš žehlit a já sedět na gauči."


 

Jde žena večer opuštěným parkem a najednou proti ní chlap s rozpřaženýma rukama.
Žena se strašně lekne a myslí si: On mě chce určitě znásilnit, pane bože, co budu dělat, no tomu se už nevyhnu, nikdo tady není, musím se s tím smířit.
Chlapa si prohlédne, vidí, že má na sobě špinavé montérky, tak si pomyslí:
Já mám novou bílou blůzku, on by mi ji určitě roztrhal a zašpinil, tak si ji radši sundám sama. A udělá to.
Chlapík už je docela blízko a ženskou ještě napadne: No, podprsenku mám taky bílou a byla drahá, tak si radši sundám i ji, abych předešla zničení. A svlékne si i podprsenku.
Mezitím k ní chlap dojde, pořád s rozpřaženýma rukama, a řekne:
"Uhni, štětko, nesu sklo!"


 

"Já že pro tebe nehnu prstem?" zeptal se manžel své ženy a zmáčkl spoušť.

 

"Prosim vás, není to prošlé?"
"Ne ne, ráno dovezené."
"Ale ten hlávkový salát v té bagetě je nějak povadlý."
"To je šunka."

Žádné komentáře:

Okomentovat