středa 6. února 2013

Vtipy na 6. února


Franta se chystá odnést daňové přiznání na finanční úřad a přemýšlí:Co si mám obléct? Když si vezmu špinavé oblečení, budou si myslet, že makám od rána do večera a že musím hodně vydělávat. Když si vezmu pekné nové oblečení, budou si myslet, jsem bohatý.

Neuměl se rozhodnout, tak se šel poradit s manželem. Ta mu to vysvětlila na příkladu:Když jsme se brali, ptala jsem se mámy, jakou noční košili si mám obléct na svatební noc. Jednoduchou nebo hedvábnou? A máma mi řekla: Ať si oblečeš, co si oblečeš, stejně je budou jebat.

 

Chlapík z New Foundlandu přijel do Texasu a v jednom baru se dal do řeči s místním člověkem.
Texasan se zeptal, odkud chlapík je, a ten odpověděl:
"Víte, kde je New York?"
"Jistěže vím, kde je New York."
"Takže, z New Yorku pojedete zhruba šest hodin na sever, pak zabočíte doprava, pojedete dalších šest hodin, vlezete na trajekt a po šesti hodinách plavby jste u nás na New Foundlandu."
"Sakra, to už je kousek do Číny, že jo?"
Chlapík se dlouze zamyslí a pak řekne:
"Boha jeho, víte, že asi máte pravdu? Dělám s jedním Číňanem a ten jezdí denně domů na oběd!"


 

Potkají se Kohn a Silberstein.
"Tak Kohn, jak jdou kšefty?"
"Ále nic moc, koupil jsem krávu."
"Na chov, což? No to je skvělej nápad."
"No a k ní jsem koupil bejka, jako že by telátka …"
"No, řeknu jim, voni jsou génius, z toho budou mít kšeft jak Brno!"
"Nojo, ale vona ta kráva na toho bejka jen čumí, ale nedá mu."
"To je smutný. Ale teď mě napadlo, že voni tu krávu koupili v Kolíně?"
"Jojo, v Kolíně, že se ptaj?"


"No nic, já jen že moje manželka je taky z Kolína."

Žádné komentáře:

Okomentovat