sobota 3. března 2012

Troška humoru




Pozdě večer přechází přes tmavý park osamělá žena, když se ze tmy náhle ozve:
"Stát!"
Žena se zastaví.
"Lehni!"
Žena si lehne.
"Plazit se!"
Žena je tak ustrašená, že se hned začne plazit. Po chvíli se nad ní někdo skloní a s účastí v hlase se zeptá:
"Paní, je vám špatně? Já tu sice cvičím svého psa, ale mohl bych vám zavolat doktora!"

Muž pokročilého věku byl pozván ke svým starým přátelům jednoho dne na večeři.
Udělalo na něj velký dojem, jak jeho přítel,kdykoli se obrátil s něčím na svoji manželku, oslovoval ji miláčku, drahoušku, zlatíčko, má lásko, milá a podobně.
Pár žil ve společném manželství už téměř sedmdesát let a bylo z toho jasné, že jsou stále do sebe velmi zamilovaní.
Když manželka odešela z jídelny do obýváku, muž se naklonil k hostiteli a povídá.
"Myslím si že je báječné, že po všech těch letech stále oslovuješ svoji manželku těmi zamilovanými jmény."
Hostitel svěsil hlavu.
"Musím ti říct pravdu," povídá, "její jméno mi nějak vyklouzlo z paměti už před deseti lety, a k smrti se bojím zeptat té nevrlé staré nabručené krávy, jak se jmenuje."



Mal som 14 rokov a veril som tomu, že jedného pekného dňa budem mať frajerku. Keď som mal 16, chodil som s jednou kočkou, ale v tomto vzťahu nebola žiadna vášeň. Rozhodol som sa, že zvyšok svojho života prežijem s vášnivou ženou.

Na vysokej škole som stretol jednu vášnivú babu, bola však priveľmi citlivá. Bola ako kráľovná z dobre napísanej drámy: vždy len plakala a vyhrážala sa samovraždou. Rozhodol som sa, že potrebujem ženu, ktorá mi ponúkne stabilitu.

Keď som mal 25, stretol som vyrovnanú ženu, bola však dosť nudná. Bola absolútne spoľahlivá a nič ju nevedelo priviesť do varu. Môj život sa stal strašne monotónny, myslel som si, že potrebujem trochu vzrušenia.

Keď som mal 28, stretol som vzrušujúcu ženu, ale nevedel som s ňou držať krok. Skákala z jedného dobrodružstva do druhého, nikdy sa nedalo s ňou dohodnúť. Bez zábran stvárala všetko možné aj nemožné a flirtovala s každým. Častejšie som sa s ňou cítil príšerne ako šťastne. Myslel som si, že potrebujem ambicióznu ženu.

Keď som mal 31, natrafil som na takúto ženu. Ona sa skutočne držala pri zemi. Zobrali sme sa. Bola taká ambiciózna, že sa so mnou rozviedla a obrala ma o všetko.

Teraz mám 40 a cítim, že som konečne duševne zrelý. Chcem si nájsť takú ženu, ktorá má poriadne veľké kozy...





Má nastat konec světa a Bůh si pozve tři nejvlivnější lidi do nebe, aby to řekli ostatním, že příští čtvrtek zničí svět. Pozve si Jelcina, Clintona a Gatese. Řekne jim to a pošle je zpátky na Zem.
Jelcin se vrátí a říká lidem:
"Mám pro vás dvě zprávy. Špatnou a špatnou. Ta první je, že jsme celou tu dobu neměli pravdu. Bůh opravdu existuje. Ta druhá je, že příští čtvrtek zničí svět."
Clinton říká:
"Mám pro vás dvě zprávy. Dobrou a špatnou. Ta dobrá je, že Bůh opravdu existuje a bylo správné v něj věřit. Ta špatná je, že příští čtvrtek zničí svět."
Gates se vrátí a povídá:
"Mám pro vás dvě zprávy. Dobrou a dobrou. Ta první je, že Bůh si pozval do nebe tři lidi a já jsem byl jedním z nich. Ta druhá je, že příští čtvrtek IBM přestane distribuovat OS/2."





Na stoličce u barpultu sedí mladá, brýlatá dívka a zamyšleně usrkává limonádu...

Nenápadný čtyřicátník, který sedí vedle ní, se najednou odhodlá a zajíkavým hlasem ji tiše osloví:

"Slečno, promiňte mi mou opovážlivost, ale když vidím, jak tu sedíte osamocená, dovolil bych si vás pozvat na jeden drink."

Dívka se k chlapíkovi natočí, zkoumavým pohledem jej přejede od počínající pleše až k polobotkám a znenadání se rozkřičí na celou místnost:

"Co se to odvažujete, vy chlípníku! Chcete mě dostat do postele?!"

"Ne, ne," brebentí tiše chlapík a začíná se potit. "Jsem tu taky sám a napadlo mě, že bychom si při jedné skleničce mohli popovídat, třeba o svých starostech..."

Slečna jej ale nenechá domluvit a znovu začne na celý bar hulákat:

"Vy prasáku! Tahat mladou holku do postele, že se nestydíte! Já na vás zavolám policii!!!"

Chlapík zrudne až po kořínky vlasů, zanechá svou nedopitou sklenici na pultě, otočí se a se svěšenou hlavou odchází na ulici.

Ještě než dojde ke dveřím jej však dívka dohoní, chytí jej za ruku a do ucha mu zašeptá:

"Prosím vás, nezlobte se na mě. Víte, já studuji psychologii a sociologii a tohle byl takový můj pokus kvůli dizertační práci. Zkoumám reakce lidí na očerňující prohlášení přednesená na veřejnosti."

Oslovený se zastaví, zkoumavě se na ni podívá a náhle na ni začne řvát tak, že je to slyšet až na ulici:

"Co si o sobě myslíte, vy hnusná couro! Chtít za jedno číslo dva tácy! Podívejte se do zrcadla, příšero, s vámi by nešel ani ožralý houmlesák!"

Žádné komentáře:

Okomentovat