pátek 16. prosince 2011

Seriál o barvách

Při psaní mám ráda seriály. Několik příspěvků, které mají nějaké společné téma. Už jsem tu měla seriál abecední, teď mě napadl seriálek o barvách. Sama jsem zvědavá, jestli se mi podaří najít ke každé barvě dostatek zajímavého materiálu, aby to vydalo na rozumně dlouhý článek.  Asi ano. Určitě ano. Barvy nás obklopují každý den, jsme na ně už tak zvyklí, že se nad nimi ani moc nezamýšlíme, možná ještě tak při oblékání, kdy volíme barvy buď módní, nebo ty, které nám sluší.
Barvičky budou seřazené asi tak, jako jsou v krabičce s pastelkami, začnu bílou, pak žlutou, na konci bude hnědá a černá. Ještě nevím, jestli zahrnu také barvy kovové, jako je zlatá, stříbrná a měděná. Obvykle se sice za barvy nepovažují, ale připadá mi, že jsou natolik důležité a často používané, že by byla škoda je opominout. Možná v tom taky hrají svoji roli vánoce, které se bez těchto třpytivých efektů neobejdou. Nebo by se možná obešly, ale když my už jsme na tu efektní třpytivost a blýskavost zvyklí. A co teprve děti. Těm by tradiční vánoce s jabličky a perníčky možná připadaly tak trochu ošizené.

Žádné komentáře:

Okomentovat